• Simple Item 1

Coaching

• Coaching

Coaching

Wil je zelf een video en/of audio productie maken? Heb je daarbij hulp of ondersteuning nodig? Heb je een band en wil je je eerste demo opnemen of misschien zelfs een heel album produceren? Huur bij ons betaalbare Studio Tijd & Coaching met sound engineer en wij helpen jou van start tot finish met de productie van jouw project tot het releasen van jouw muziek op streaming platformen zoals Spotify, Youtube Music, iTunes en meer... en hoe je jouw muziek kan verkopen via de shops zoals Beatport.

Coach: Steven Reekmans (aka. Mr. Zodiac)

Steven Reekmans is op zijn 15'e begonnen als DJ (in 1995) in de volle Bonzai en Dance Opera periode. De laatste 15 jaar is hij meer bezig met Drum and Bass.
Met bijna 30 jaar ervaring als DJ en meer 15 jaar als producer weet hij op bijna alle vragen een antwoord of de juiste persoon te vinden.

Connecties met verschillende labels en organisaties bieden ook opportuniteiten.

Steven heeft ervaring met audio & video producties, PA Mixing (FOH) en Studio opnames van Dance, Rock tot Raggea bands. Studio setups (hard-, software en kamer setup).
Hij heeft meer dan 15 jaar ervaring als docent en het organiseren van opleidingen bij scholen zoals CVO, SyntraPXL, MacFair, Workshops op beurzen.

Contacteer Soundschool vrijblijvend als je graag meer info wil over de coaching mogelijkheden.

Algemeen

Je kan bij SoundSchool terecht voor opleidingen, workshops, studio en/of repetitie tijd met of zonder sound engineer.

Soundschool organiseerd ook evenementen, hierbij bieden we podiumkansen aan.

Soundschool Zonhoven

Kremerstraat 18,